27. oktober 2011

Jubiii..

Jeg har fået mit lille Lumix kamera retur fra reparation. Panasonic valgte sørme mulighed nr. 1.. de åbnede rensede og returnerede kameraet, uden beregning. Reparationen er på garantien…P1000012og de mørke pletter er væk, jeg kan igen tage billeder af himlen og andre lyse områder, uden at blive irriteret over mørke pletter.. P1000003Det er utroligt at jeg ikke bare tog mig sammen, og henvendte mig i forretningen med det samme, men ventede næsten ½ år, hvor jeg bare blev mere og mere træt af både kameraet og billederne..

Nu er de væk og jeg er igen glad for det lille Lumix.. :-)

15 kommentarer:

  1. Skønt at du har fået dit kamera tilbage - og hurtigt :-)

    SvarSlet
  2. Du har ret, det er også gået hurtigt, og det tager gode billeder igen.. Herligt. :-)

    SvarSlet
  3. Skønt - også at du slap for at skulle betale :)

    SvarSlet
  4. Det manglede da egentlig også bare ;-) og fint udlæg med helt "rene" billeder :-)

    SvarSlet
  5. Helle.. Jeg er også rigtig godt tilfreds.. :-)

    Det har du ret i Per, og ja det er en fornøjelse at se de rene billeder igen.. :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt for dig - jeg er også alt for længe om at få taget mig sammen til den slags, det er så dumt. Vi er snart en stor Lumix-familie. Jeg har netop bestilt et her til aften ;-)

    SvarSlet
  7. Det var skønt - og rigtig fin service :-)
    Klem og en god fredag til dig!

    SvarSlet
  8. Hvor dejligt at du fik det ordnet og så at det kostede gratis (manglede også bare når garantien stadig dækker..) Nogen gange er det svært at få sig møvet af sted, men godt du gjorde det..;D Knus

    SvarSlet
  9. Ditte.. Det er utroligt at man ikke bare går ned og får det ordnet med det samme.. Ved ikke hvorfor jeg er så sløv med sådan noget. Jeg håber du bliver glad for dit valg. :-)

    Madame.. Ja det er rigtig fin servie. Klem og god dag til dig.

    Annemarie.. Jep, koster gratis... virkede heldigvis her.. Knus til dig.

    SvarSlet
  10. Tillykke med dit genoplivede Lumix - godt at der var nogen, der syntes, det var i orden at yde førstehjælp :-)

    SvarSlet
  11. Tak skal du have Ellen, det er fedt med "rene" billeder igen.

    SvarSlet
  12. De fleste af os genkender så ganske vel dit "sløvsind" - man irriteres over et eller andet, men bliver ved med at udskyde handling. Måneder går, og endelig vågner man op til dåd. Vupti, måske bare 10 minutters arbejde, og sagen er klaret ;-)
    Godt at lille Lumix atter kan blive luftet og tage flotte billeder!

    SvarSlet
  13. anjoe.. ja vi er vist mange der lider af den slags sløvsind.. :-) Rigtig god weekend hos jer..

    SvarSlet
  14. Det var dog en god nyhed, kunne være man skulle overveje et Lumix så. Men jeg er lidt hård ved sådanne dimser, såeeeh det kan godt være at garantien ville dø hurtigere end kameraet. Glæder sig til en masse nye gode billeder fra dig nu hvor du atter har det i lommen. Mere eller mindre altid, vel sagtens :-)

    SvarSlet
  15. Det er et rigtig godt lille kamera, og jeg er heller ikke så god til at passe ordentlig på det, det ligger og roder i bunden af tasken eller en lomme.. Når jeg altså ikke lige har det i hånden, og jo det er stort set altid med mig. :-)

    SvarSlet