8. oktober 2011

Nye klude og Nordiske dyr..

i nævnte rækkefølge, det er hvad dagen er gået med her i skoven. IMG_3566Endelig fik jeg hul på min købe-nyt-tøj-blokering. IMG_3589Det er mange lange måneder siden, jeg for alvor har shoppet igennem, og det kan efterhånden ses, når jeg kigger skabene derhjemme. Jeg har da haft tøj på kroppen hver dag, men jeg synes det har været lidt af en ørkenvandring, at skulle finde lidt nyt til efteråret. IMG_3595Der var bare ikke noget i butikkerne jeg ikke kunne leve uden, enten syntes jeg det var grimt, farven var forkert eller også lignede det til forveksling noget jeg i forvejen havde, når jeg endelig fandt noget der måske kunne være en mulighed, orkede jeg ikke rigtig at prøve det.. IMG_3526Efter det yderst vellykkede indkøbsraid, kørte vi en tur over i Skånes Dyrepark og gik en tur. IMG_3423Vi så desværre ikke de kæmpende kronhjorte, men deres brunstbrøl, fulgte os hele vejen rundt i parken, hvor der jo heldigvis er mange andre dyr..IMG_3412Der var mange røde glenter i luften i eftermiddag, jeg ved ikke om Skåne har en nationalfugl, men hvis nogen skulle spørge mig, så stemmer jeg for den røde glente. For mig, er den er en del af Skåne og huset her i skoven. Jeg elsker at se de store smukke fugle på himlen.IMG_3459

9 kommentarer:

  1. Tillykke med de nye klude, kender godt det med at når man skal bruge noget så kan man ikke det...Supergode billeder især det første er rigtigt sødt....Møs møs, ungen er blevet stor...Knus og god aften..;D

    SvarSlet
  2. Skønt at få nye klude! Det er nødvendigt indimellem. Jeg kender også problemet som Annemarie beskriver! Skønne skønne dyrebilleder!!

    SvarSlet
  3. Annemarie.. Jeg har hverken kunnet finde noget, når jeg skulle bruge det, eller når jeg ikke skulle, var tæt på krise..;-) Ja er den ikke blevet stor, og nu kommer den også op af vandet og får fisk serveret.. Den er så nuser.. Knus til dig.

    Anette.. Det er så dejligt og jeg trængte.. i hvert fald i min optik ;-) Tak skal du have.

    SvarSlet
  4. Jeg får altid kun købt tøj, når jeg IKKE lige mangler noget :-)
    Skønne billeder.
    God weekend!

    SvarSlet
  5. Det har jeg ikke engang kunnet finde ud af i lang tid.. Tak skal du have og i lige måde. :-)

    SvarSlet
  6. Så vakre bilete!
    flott oppleving ser det ut til :-)

    God søndag!

    SvarSlet
  7. Seraphina og Sigrid.. tak for jeres kommentarer, det var en flot eftermiddag i dyrehaven.

    SvarSlet
  8. Du har fått noen flotte dyrebilder!

    SvarSlet