6. oktober 2011

Jeg kan ikke lide brændenælder..

og jeg plejer at holde mig langt fra dem.. Alligevel kastede jeg mig, i sandaler og bare ben, gennem 1 meter høje brændende nælder i søndags.IMG_3383Vi var på vej hjem da vi pludselig så DONG ballonen på vej ned på en mark lige ved siden af os. Jeg fik Hasse til at holde ind til siden, og hastede, uden at se ned, over grøften og ud på marken. Det var rigtig dumt.. jeg røg gennem 3 meget brede meter fyldt med brændenælder, der lystigt snoede sig om mine bare underben.. IMG_3379Da jeg kom op på toppen af marken, var DONG længere væk end først antaget, og den var ikke ved at lande, men på vej op igen.. IMG_3391Der stod jeg midt på marken, med brændende ben og troede jeg skulle have haft nærbilleder af en ballon der landede.. og så fløj den bare væk fra mig igen..

Da jeg skulle tilbage til bilen, var der en overgang uden brændenælder 2 meter fra hvor jeg krydsede første gang.. :-) Jo tak, jeg synes også selv det gik rigtig godt.. ;-))

15 kommentarer:

  1. Åh, smerte! Jeg har på fornemmelsen, at det er godt, der ikke er lyd på dit indlæg :)

    SvarSlet
  2. Åh din stakkel, men du fik vel sagt en masse grimme ord!!!..Gode skud uanset om den er på vej eller ned..;D knus og god torsdag til dig..

    SvarSlet
  3. Au au au au...ikke ville jeg vært i dine sko! Håper det gikk fort over:)))
    Ha en god dag!
    Trøsteklem fra meg

    SvarSlet
  4. Stakkels dig.
    Det havde nu også været ekstra surt, hvis du skulle have krydset brændenælderne en gang til efter et oven i købet lidt mislykket fototogt :-)

    SvarSlet
  5. Hvad gør man ikke for at få et godt billede! :-) Kan lige se dig for mig ;-)

    SvarSlet
  6. Åh nej, stakkels dig - men det er nogle skønne billeder, du fik ud af anstrengelserne :-)
    Klem og god regnvejrsdag til dig!

    SvarSlet
  7. Av-av-av, det var ikke godt - men det er det der kendetegner ægte fotoentusiaster; de går gennem ild og vand for det perfekte billede ;-)

    SvarSlet
  8. Goddag jag hittade din blogg via Rejens blogg. Min flickvän kommer från Danmark men kom till Sverige när hon var 6 år så hon pratar bäst Svenska. Hon kommer från Horsens (Braedstrup). Vilken jättefin blogg du har. Välkommen att besöka min lilla blogg där vi visar bilder nyheter och allt annat. / Janne

    SvarSlet
  9. Hahaha, jamen for søren, hvad går en prof. fotograf ikke igennem af gebrækkeligheder, for at få lige det rigtige billede i "kassen".

    Men dine billeder af ballonen er nu flotte, især når man tænker på hvilke lidelser, du har måttet gennemgå.
    Du er alletiders pige, Inge.
    Knus og massevis af regnvejrshilsener til dig.

    SvarSlet
  10. Gowings.. Nemlig smerte :-) Jeg er god til nogle ting, men smerte er ikke en af dem.. ;-))

    Annemarie.. Ordene bliver ikke gentaget på skrift.. Tak skal du have, god dag og knus til dig.

    Hverdagsliv.. Tak for trøsteklem :-) Det gik heldigvis hurtigt over.

    Ellen.. Tak for sympatien, jeg skulle jo over det grimme stykke igen, på en eller anden måde. Tror ikke Hasse ville have gået over og båret mig tilbage.. ;-))

    Lene.. Nemlig, vi går gennem ild og vand.. :-)) for gode motiver.

    Madame.. Tak for sympati og ros. Klem og god dag til dig. :-)

    Ditte.. Nemlig jeg glemte vist både at se mig for og tænke mig om.. :-)

    Janne.. Tak for ros, og velkommen her. Lyder spændende med din blog. :-)

    Annette.. Ikke grine.. ;-D Den dumme ballon skulle jo lande og jeg skulle stå tæt på og forevige det.. Sådan blev det ikke, men jeg skal nok få den en dag.. :-) Tak og varme knus til dig.

    SvarSlet
  11. Åh ja der er mange glæder i en fotografs liv :)

    SvarSlet
  12. Hahaha.. Helle, det var nu ikke lige den første tanke der ramte mig, men du har ret.. :-D

    SvarSlet
  13. Den vaskeægte fotograf der går gennem ild og vand for det perfekte billede :-)

    Pust pust stakkels dig ;-)

    SvarSlet
  14. Det er dog en dramatisk historie, men jeg kan nu heller ikke stå for ballonerne når jeg ser dem på disse kanter.

    SvarSlet
  15. Uff, kan nesten kjenne det svi :-( Håper det går bra nå! Det siste bildet er min favoritt, flott fargetone i det.

    SvarSlet