14. juni 2010

Det kunne godt være…

en Lynæs jolleligner en Lynæs jolle.. Kulhuse havn Hvor har vi mange mange gange kæmpet og krydset os igennem Kulhusrenden i stik vestenvind og modstrøm på vej mod Lynæs, Hundested eller Rørvig. I går kørte vi derop, til Kulhuse, en smuk lille havn, men der er ikke meget plads at komme rundt på i havnebasinet, og hvis man skal gætte ud fra størrelsen på de skibe der lå der, er der ikke ret dybt, det er nok derfor vi aldrig valgte at gå ind der, dengang i sejler tiden.

8 kommentarer:

  1. Nej dog, Inge, en båd der hedder Madame og er hjemmehørende i Frederiksvæk lige som jeg er - haha :-)
    Skønne billeder og dejligt at høre, at du har været på det smukke Halsnæs! Ha' en en rigtig god dag, klem!

    SvarSlet
  2. Ja Madame, jeg tænkte også på dig, da jeg så båden..:-))
    Ha' en dejlig dag og klem til dig

    SvarSlet
  3. Hejsa Inge. tak for din søde kommentar!!!! Alle de skønne billeder. Kan nu godt se at der ikke har været megen sommer indtil nu men den skulle jo være på vej!!! Og så et KÆMPE tillykke med at du skal være bedstemor. Hvor fantastisk. KNUS♥

    SvarSlet
  4. Hejsa Tina og velkommen tilbage, nej vi har ikke haft meget sommer her i DK endnu, men det kommer vel når I kommer hjem..:-))
    Tak for tillykker.. vi glæder os helt vildt.
    KNUS til dig

    SvarSlet
  5. He he ... ja, for os i blogland er det jollebillede da helt specielt ;-).

    Og så har du været oppe og kigge på Columbus. Det er altså en dejlig gammel færge - men overfarten er desværre en dyr fornøjelse. For otte minutters sejlads.

    SvarSlet
  6. Det tænkte jeg også Bente.. Ja det er ikke helt gratis at komme over på den anden side, men der er jo meget sparet i tid og benzin, hvis man skal derover.

    SvarSlet
  7. Skønt billede af jollen.....Jeg var også straks i blogland da jeg så billedet :-))

    SvarSlet
  8. det var også der jeg var da jeg så jollen.. :-))

    SvarSlet