8. juni 2010

Jeg glemte…

…at tage kameraet med til Gospel koncert i går aftes… selv om jeg nok ikke kunne ha’ fået lyden med på billedet, så er jeg sikker på at jeg kunne ha’ fået livsglæden,varmen og intensiteten med. Tak til Roskilde Gospel Choir for nogle vidunderlig skønne timer.

OG… ta daaaaaa… nu er det ikke en hemmelighed mere.. kender I det med at være så glad at man er lige ved at boble over, at have lyst til at råbe det ud til hele verden…?? og så må man ikke, det er en hemmelighed, altså en af dem som kun ganske få kender, og som vi var nødt til at holde mund med..??, og som vi slet ikke havde lyst til at holde mund med, men vi gjorde det alligevel.. Vi har været klar længe.. og nu er ventetiden til at se en ende på.

DER ER ET BARNEBARN

PÅ VEJ…….. :-))

Sidst i december skal Lou og Sand være forældre, for hulen hvor er vi glade og hvor vi glæder os.

12 kommentarer:

  1. Weeeeeeeeeeeeeeeeee.....Juhuuuuuuuu

    Sikke en skøn skøn nyhed :-))

    SvarSlet
  2. Hej Inge, hjertelig tillykke med kommende barnebarn, glæder mig på dine vegne.....stort hurraaa herfra

    SvarSlet
  3. HUraaaahhh :-))) tillykke med det, hvor er det spændende og jeg kan godt forstå jeres begejstring.

    Det bliver skønt at følge lidt med her om begivenheden.

    Knus Henriette

    SvarSlet
  4. @Annette.. ja weeeeeeeee..:-))

    @REJEN... Tak tak, det bliver så skønt..:-))

    @Henriette... Tak, vi glæder os helt vildt allesammen..:-)) KNUS

    SvarSlet
  5. Hej Inge

    Hvor dejligt. Et stort TILLYKKE herfra.

    Knus Hanne & Co

    SvarSlet
  6. Åh tillykke Inge! Det er fantastisk at blive bedstemor - jeg har selv en lille pige på 5 år :-)
    Klem!

    SvarSlet
  7. Vi glæder os også meget, bl.a. også til nogle af de oplevlser du også beskriver med dit smukke barnebarn..:-))
    Knus og god aften

    SvarSlet
  8. Et kæmpestort TILLYKKE herfra.
    Det er noget af det bedste her i livet - næsten bedre end selv at blive mor... "havde jeg vidst, at børnebørn var så dejlige, havde jeg fået dem først!"

    Jeg har ikke fulgt dig så længe, så jeg er ikke helt klar over om det er mormor eller farmor, du bliver? Det er vist farmor, ikke?

    Åh, det er slet ikke til at holde ud, vel?! Jeg glæder mig på jeres vegne - det bliver bare SÅ dejligt.

    SvarSlet
  9. TAK Ellen, det er Hasses ældste søn og kæreste der skal ha' barn, jeg har ikke født børn selv, har altid sagt at jeg springer børn over og går direkte til børnebørnene..;-)) så ja vi bliver nok farfar og farmor, det er om at få fordelt titlerne når der er 4 sæt bedsteforældre der skal tilgodeses..:-))

    SvarSlet
  10. TILLYKKE!!!!!!!!

    SvarSlet
  11. Tak skat, og se så at komme hjem.. :-))

    SvarSlet