23. juni 2010

Indkaldelse…

Øhhhhhhmmmmm jeg har lige fået den her mail, er der andre end mig der skal med til den fest…??????

Hej med dig
Vi må konstatere, at du stadig er på din bopæl,
hvilket vi undrer os meget over.
Iflg. indskrivningen i Bloksbjerg mangler
vi dit navn på listen. Vi er godt klar over,
at du naturligvis ikke har den hurtigste
kost mere, men din alder taget i
betragtning, forventer vi dog at se dig
i det sidste opløb

clip_image001
med venlig hilsen
bålkomiteen

Ha’ en dejlig Sankt Hans aften allesammen :-))

12 kommentarer:

  1. Ja, jeg har ikke fået den (endnu) du må jo så være blandt de særligt udvalgte...hihi afsted med dig....

    SvarSlet
  2. Tror vi ses (se ...om lidt ...på følgende adresse....mandagspigerne.blogspot.com ..jeg er sikker på at vi der, er flere der skal af sted )

    SvarSlet
  3. Tror du ikke det er en fejl Annemarie, du kan betragte det her indlæg som en invitation... ;-))

    Dejligt Anne, så bliver der liv i gaden... eller på himlen eller hvor vi nu er..:-))

    SvarSlet
  4. og så er vores adresse således
    http://mandagspigerne-mandagspigerne.blogspot.com/

    og hvorfor filan vil hun ikke flyve på den blog??

    SvarSlet
  5. Hej igen Anne
    Håber vi bliver mange...:-))
    Mærkeligt at den ikke bevæger sig på den side...

    SvarSlet
  6. hahaha.....niks, jeg er ikke inviteret i år :-))
    Så jeg passer bare jobbet og hekser lidt der :-))
    Rigtig god flyvetur...knus

    SvarSlet
  7. Du hekser bare hvor du er Annette, invitationen gælder skam også for næste år..:-)) Knus

    SvarSlet
  8. du er velkommen Lene.. ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg er nået frem - jeg sender lige kosten tilbage til dig, sådu kan låne den. Den er superhurtig - specielt i forhold til billedet, man så venligt har sendt dig: den heks på billedet ser jo ud som om hun er på vej til fods... :-D

    Jeg kan altså ikke lide det der sorte outfit, man altid ifører os. Der må noget nyt til efter alle de århundreder. Jeg har tænkt mig at indføre noget rødt eller blåt. Er du med? Andre forslag?

    SvarSlet
  10. Hahaha, det er altså første gang i dag, at jeg er godt tilfreds med, at hollænderne overhovedet ikke kender Sankt Hans ☺!
    Knus og en god aften til dig.

    SvarSlet
  11. @Ellen... Du var godt nok hurtig, jeg nåede ikke at fange din hurtige kost, derfor kom jeg lidt sent afsted...:-))
    Men jeg er med på at vi dropper det sorte outfit.. det er so last year.. da denne fest jo netop er her om sommeren, kunne vi jo gå efter lette og lyse farver.. lilla og grønt er mit forslag

    @Annette... Som i slet ikke..?? så er det derfor der ikke er mange hollændere til vores kongresser på bjerget.. ;-))

    Rigtig god dag til jer begge

    SvarSlet