6. juni 2010

Wauuu det gik godt nok stærkt..

Jeg har været ude og køre stærkt i dag, som i rigtig stærkt. Først i en fed Maserati og derefter i en skøn rød Ferrari. Børnecancerfondens Sportscar Event kørte på FDM Sjællandsringen her lige uden for Roskilde i dag. Når Anette og Ib kommer helt fra Vestjylland i det lille røde lyn, for at køre og samle penge ind til Børnecancerfonden, så møder vi selvfølgelig op for, at se, høre og køre med i de flotte biler.Sportscars i Roskilde (149) Sportscars i Roskilde (150)Efter en snurretur måtte den her hjælpes tilbage på banen...Sportscars i Roskilde (120)Sportscars i Roskilde (173) Den dansk designede og dansk byggede Zenvo var også på banen. 1470 kilo og 1100 hk... imponerende bil. Sportscars i Roskilde (109)En herlig formiddag i sol og varme, med hidsige biler, glade mennesker og lyd og lugt af brændt gummi. Tak til Peter og tak til Ib for en fed køretur :-))

Efter 4 timer blandt biler var vi lige hjemme og vende katten, før vi kørte ud på golfbanen og gik 9 meget varme huller.Sportscars i Roskilde (155)En dejlig sommerweekend er ved at være brugt, dyrskue, fødselsdag, fede biler og golf, vi er trætte og glade og inden ret længe lukker vi øjnene og drømmer os ind i en ny og ubrugt uge.

8 kommentarer:

  1. WOW...der skulle jeg ha vært:) Flott biler da gitt....jeg har bildilla så det holder:)
    Ha en flott uke....jeg skal male:)
    Knus til deg;)

    SvarSlet
  2. Det er da den dejligste weekend du har haft, Inge! Jeg har kun oplevet motorløb en gang i mit liv, men min mormor vandt dameløbet i 1927 :-)

    Ha' en rigtig god mandag trods regnvejret, klem!

    SvarSlet
  3. @Guri.. Det skulle du, men du har jo travlt med at male..:-))
    Ha' en dejlig uge,
    Knus til dig..

    @Madame.. Ja skøn weekend, jeg er opvokset i motorsportsverdenen, så det var sjovt at være lidt tilbage i den igen. Din mormor må ha' været en pioner i den verden..
    En dejlig dag til dig, godt man kan være inde i dag - Knus ..:-)

    SvarSlet
  4. Wauw, sikken en dag! Og når der så er et gordt formål bag det hele, så kan det næsten ikke blive bedre.
    En rigtig dejlig mandag til dig. Jeg er bange for, at det nok kan gå hen og ende med noget regn her, øv.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Hej Inge, det ser godt nok hyggeligt ud med fart over feltet...hav en fornøjelig regnvejrs-mandag.....

    SvarSlet
  6. @Annette.. Fed dag, og gode formål støtter vi glad og gerne..:-))
    Her øser det ned, eller regner skomagerdrenge.. eller hvad man nu skal kalde alt det vand der vælter ud af himlen lige nu..
    Knus til dig.

    @Rejen.. det var det også, både hyggeligt og fart.. og en god dag til dig..:-))

    SvarSlet
  7. Ja det er virkeligt sus i maven at sidde i sådan en hurtig bil. Den ene gang jeg har prøvet det var jeg glad for at det var en rutineret chauffør der kørte......Total rutchebanefølelse.
    Ha en skøn mandag :-))
    Knus

    SvarSlet
  8. Det var kanon sjovt at være lige der igen.. Knus til dig..

    SvarSlet