17. juni 2010

Uhmmm is igen…

Ved Munkholm broen får man god is.. Det er vi ikke de eneste der ved, mange kører langt for at købe hjemmelavede vaffelis her…Munkholm broenHasse vil ha’ flødeskum og jordbærsyltøj på toppen…Hasses isInges isJeg elsker chokoladeis og jeg vil ha’ guf på toppen… og jeg er helt ligeglad med vaflen, vil hellere ha’ min is i et bæger. Alt er muligt og kan lade sig gøre, jeg så en gå ud med en softice med guf på toppen.. måske skulle jeg prøve det næste gang, eller måske ikke..:-))

10 kommentarer:

  1. Det ser vel nok lækkert ud :-) Jeg kender også ishuset ved Munkholmbroen - det er vist berømt i hele Danmark ligesom Brostræde-is i Helsingør :-)

    Klem og ha' en skøn sommerdag, Inge!

    SvarSlet
  2. Mmmmm, ser lækre ud, og smager også godt især på en varm sommer dag/aften.....

    Hav en god dag....

    SvarSlet
  3. @Madame... Ja det er vist ret berømt..
    Knus og en dejlig sommerdag til dig

    @REJEN.. Ja Mmmmmmmmm og vejret i disse dage er til is :-))..og en dejlig dag til dig også..

    SvarSlet
  4. Det er overkommeligt at køre derned fra Frederikssund. Hmmm ... det skulle vi måske gøre en dag - for fristende ser det ud :-)

    SvarSlet
  5. Nam...den isen så knallgod ut:) Vil ha den i kjekse/vaffel jeg da:)
    Ha en flott dag, klem fra meg:)

    SvarSlet
  6. @Bente.. Det er det helt sikkert, og jeg tror ikke I vil fortryde den tur, som i øvrigt er rigtig smuk... :-)

    @MajorogMeg.. den var super god, man kan frit vælge om det skal være vaffel eller bæger, så du kan sagtens få vaffel..
    og en dejlig dag og klem til dig.

    SvarSlet
  7. Mums, ja de laver gode is derude :-))
    Nu skal det så bare blive varig sommer, sååååååååå......vaffel med pistage, rom/rosin OG guf...

    Knus

    SvarSlet
  8. De laver de bedste is derude.. :-))
    og deres guf er supergodt...

    SvarSlet
  9. så stopper du Inge :-) jeg forsøger at leve sundt og jeg er i den grad issulten og drømmer mig tilbage til Rønne Torv og en kæmpe is :-)

    SvarSlet
  10. Uhhh det kan jeg ikke love Lene ;-)
    Rigtige is-elskere stopper aldrig, ved du nok, og jeg er helt sikker på at is er sundt.. for os..:-))

    SvarSlet