10. juni 2011

Det er god humor…

image

Set og tyvstjålet på Facebook.. :-)

17 kommentarer:

  1. Sådan en t-shirt havde min søn, og jeg kiggede godt nok, da jeg rutinemæssigt tjekkede vaskemærker :-)

    SvarSlet
  2. Er det ikke mødres lod i tilværelsen?

    SvarSlet
  3. hihi, sådan en burde der have været i Jespers dyne...:-D det er god humor..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... Syntes sætninger som:
      "Give it to your mother. She knows how to do it."
      ,- Ikke hører hjemme i nogens seng.... :-s

      Slet
  4. Lene.. og du tog ikke billeder..?? ;-)
    Jørgen.. Jo det er det vel.. :-)

    Annemarie.. Ja men du tilbød jo ikke at vaske den.. :-)

    Guri.. Ja ikke.. :-)) Klem

    SvarSlet
  5. :) :) :) Perfect!
    Happy Weekend!
    LG Tina

    SvarSlet
  6. Tina.. Yes just perfect :-) A happy Weekend to you

    SvarSlet
  7. SKØN :-D
    Og det passer jo...

    SvarSlet
  8. Haa-ha, fantastisk morsomt! :-)

    SvarSlet
  9. Haha, det er nemlig god humor :-)))
    Klem og god lørdag til dig!

    SvarSlet
  10. Ha ha den er herlig. Ser ud til at blive en dejlig Pinse for jer Inge! Nyd dagene! Og skønt med et billede af AnneMarie efter lige at ha set et dejligt foto af dig hos hende!!! Knus♥

    SvarSlet
  11. Very funny, thanks for stealing it for us. Greetings.

    SvarSlet
  12. Fantastisk! Og den minnet meg på at jeg faktiskt har en helt alminnelig sykkel, som har pålimt en advarsl om at man må lese OWNER´S MANUAL før man setter seg på den og tråkker i vei... Sånn for sikkerhets skyld, bare!

    SvarSlet
  13. Tror desværre, at min mor er blevet for gammel til det job ;-).

    SvarSlet