20. juni 2011

Mandagstema – Fødder

Update..
Jeg har forsøgt at hente dette indlæg ind i Writer og ændre det til det rigtige indlæg, med Emils skønne fødder.. Det kan ikke lade sig gøre.

Hvis du vil se hans fødder i Blogger så er de her..
http://bymarken68.blogspot.com/2011/06/mandagstema-fdder_5247.html

 og her er de samme fødder i WP
http://ingeherogder.wordpress.com/2011/06/20/mandagstema-fdder/

Blogger er åbenbart rendt i problemer igen, jeg kan ikke få lov at poste et indlæg fra LiveWriter her til morgen.

Nu har jeg jo også en WordPress blog, og den virker fint, så derfor har jeg postet på WP i første omgang.

Du kan se mit bud på Petunias Mandagstema om fødder her..

Det er åbenbart kun fra LiveWriter der er problemer med at poste.. her i Blogger egen indlægs funktion virker det udmærket.

Det her er et midlertidigt indlæg, når Blogger folket får styr på deres udfordringer sætter jeg det oprindelige indlæg på..

I må have en dejlig dag derude i virkeligheden :-)

6 kommentarer:

  1. De der fødder har jeg set før ;-D Håber snart der bliver hul igennem igen. Ha' en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Rimkoger.. Ja, men nu fungerer det igen..:-)

    Ditte.. Ja det har du helt sikkert.. ;-) og nu har Blogger styr på det igen.

    SvarSlet
  3. Man må jo finde sig i at Software er på jæger- og samler stadiet, det kan ikke fungere altid, dertil er metoderne for gammeldags.

    Det er ikke desto mindre herlige ben du har på blog-billedet, og det må trøste enhver, der havde problemer med kommentar-funktionen :)

    SvarSlet
  4. Hehe.. Donald, der er heldigvis stadig plads til forbedring.. :-) og Emils fødder er så dejlige.. :-)

    SvarSlet
  5. Haha, men du har jo dine egne føtter her å vise fram.

    SvarSlet