14. juni 2011

Svensk når det er mest svensk..

IMG_0579På vores rundtur med Ellen og John i lørdags kørte vi gennem en lille bitte svensk skov landsby, jeg har sjældent set finere og mere velholdte huse end her.

Her ved en af søerne valgte vi at stoppe og fika.. :-) (svensk udtryk for en pause, hvor der indtages kaffe og kage eller brød)IMG_0592

Jeg tror egentlig ikke denne type bro er specielt svensk, men vi ser dem mange steder derovre, så for os er det svensk stenbro idyl.. ;-)IMG_0660P1050190

12 kommentarer:

  1. Fika er jeg kjent med etter ferier i sverige. Og en rød stuga er vel veldig svensk da:)))

    For et herlig bilde av Emil og Farfar, hehe:) BLir glad av å se på det:)
    Ha en fin kveld Inge, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Dejligt smukt, jeg glæder mig til vores ferie i Sverige...Dejlige billeder og I har da rigtigt hygget..;-0 knus..

    SvarSlet
  3. Guri... Jeg anede ikke hvad det var de første år deroppe, men man lærer jo heldigvis hele tiden..:-)
    Klem og en dejlig aften til dig. :-)

    Det kan jeg godt forstå du gør Annemarie, der er mange smukke steder i vores skønne naboland Knus :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en idyl, hvor er det fint!
    Dejligt billede af farfar og Emil.

    SvarSlet
  5. Du har verkligen hittat riktig svensk byggd! Ha dé!

    SvarSlet
  6. Beautiful pictures. The last I love most :) LG Tina

    SvarSlet
  7. Tak skal du have Lene.. :-)

    Tak skal du have Elisabeth. :-)

    I am glad that you like them.. :-)

    SvarSlet
  8. Der er da vist nogen, der forstår at hygge sig ;-)

    SvarSlet
  9. Det bilder vi os da ind vi gør Per.. :-)

    SvarSlet
  10. Så hyggelige bilder- og fine broer! Tenk at vi har sluttet å bygge slike, og legger ned stygge stålrør istedet?! Synd og skam... Ha det fint :)

    SvarSlet
  11. Vilka underbara bilder av en stenig Svensk sommar;-)))

    SvarSlet
  12. Berit.. Jeg tror stålbroer og beton holder bedre til den trafik vi har i dag.. :-)

    Monica.. Sten og Sverige hører ret godt sammen.. :-)

    SvarSlet