1. juni 2011

Madame blå..

IMG_0542Set på torvet i lørdags, og jeg købte den ikke :-)

11 kommentarer:

  1. hehe du var måske fristet?...Knus

    SvarSlet
  2. Lidt fristet er man jo altid, men jeg har sådan en dame stående.. :-) og to er lige i overkanten, når jeg ikke bruger den jeg har.. :-)
    Knus og god dag og god mini ferie..

    SvarSlet
  3. En flot Madam Blå :-) Jeg ser dem også jævnligt, når jeg er på loppemarked, men holder mig i skindet - har ikke plads.
    Den lille grønne buhdda har jeg magen til ;)
    Klem og en dejlig onsdag til dig!

    SvarSlet
  4. Det er vist godt vi ikke har ubegrænset plads.. ;-) Hvor sjovt, jeg har præcis den samme Buddha stående, sammen med flere andre.. Måske skulle jeg vise dem på bloggen en dag.. :-) Klem til dig.

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt blåt billede.
    Jeg har også en Madam Blå - en stor en - som jeg bruger når jeg vander mine blomster på terassen.
    Har samlet på det blå køkkentøj, men da vi flyttede røg tingene på loppemarked - måske en anden har glæde af det nu.

    Klem og god 1. sommerdag til dig.

    SvarSlet
  6. Nå, I har allerede en... sådan en er ellers rigtig flot i det svenske sommerhus fyldt op med vilde blomster :-)

    SvarSlet
  7. Kaffe lavet på gammeldaws vis smager bedst, men kan klares uden Madam Blå ;-)

    SvarSlet
  8. De var penge værd engang. Det er de ikke mere. Der er dukket alt for meget af det blå køkkentøj op på loppemarkederne :-)
    Husker du den kaffepose der blev skyllet og brugt igen og igen, hvis ikke der bare blev lavet ovenpå.

    SvarSlet
  9. ÅÅÅhhh det havde jeg gjort - jeg synes den er så pæn.

    SvarSlet
  10. Så vakre blåfarger, de passer så godt sammen!

    SvarSlet
  11. Hos datteren får madam blå lov til at passe på grydeskeer, og andet køkkenudstyr :-)

    SvarSlet