8. juni 2011

Indflyvning til Kastrup..

P1050023P1050024P1050025P1050026P1050027

16 kommentarer:

  1. Sikke du flyver og farer!
    Eller er det billeder fra en tidligere tur?

    De er - som vanligt - gode!!

    God onsdag

    SvarSlet
  2. Højt at flyve. Herligt at komme helskindet ned :-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder, Inge - hvor har du været henne?
    Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  4. Kongmor.. Der er møder her og der i denne tid.. :-) Billederne er fra i sidste uge - Tak.. og god onsdag :-)

    Rimkoger.. Ja det er herligt.. :-)

    Madame... På vej hjem fra møde i Aalborg.. Klem og en dejlig dag til dig. :-)

    SvarSlet
  5. Herlige billeder som kombinerer 2 af mine interesser. Flyvning og Foto ;-)

    SvarSlet
  6. Per.. Tak skal du have.. de 3 F'er.. foto, flyve, fugle.. :-)

    SvarSlet
  7. Superflotte billeder..;-D

    SvarSlet
  8. knus og en god dag til dig..;-D

    SvarSlet
  9. Skønne landingsbilleder med de fantastiske skygger - jeg elsker at fotografere fra flyveren, men hader at lande så det er ikke landingsbilleder jeg har på mit kamera.

    Klem og god dag til dig.

    SvarSlet
  10. Tak og i lige over til dig Annemarie.. :-)

    Tak skal du have Marianne.. Vil du hellere blive deroppe.. ;-))
    Klem og en god dag til dig.

    SvarSlet
  11. Åh, det er så sjældent, at vejret er så ideelt til flyvefotografering som her på dine billeder. Jeg elsker at flyve, men holder allermest af starterne og landingerne, og på dine billeder er man der jo næsten selv.
    Jeg så engang det meste af Jylland fra nord mod syd - forvrænget, selvfølgelig, men flot var det.

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne flyve, når det drejer sig om længere afstande. Men kortere ture her i dk tager jeg lige så gerne tog eller bil. Det giver ofte lidt mere samlet tid till f.eks arbejde Der er meget forholdsvis meget ventetid på de korte ture i vores lille land :-)

    SvarSlet
  13. Härliga bilder och läckert med hur du fått med hela skuggan av planet över de gröna fälten.

    SvarSlet
  14. Tak skal du have Bildgatan.. :-)

    SvarSlet
  15. ..Og så ikke meget længere ned, tak! dramatiske billeder, Inge :)

    SvarSlet
  16. Hehe.. jo da, ½ meter mere, så var vi der i god ro og orden.. :-)

    SvarSlet