10. juni 2011

Himmelsk # 39

P1050052

Du kan se flere himmelske billeder her..

29 kommentarer:

  1. Der er malerisk stemning over dit flotte bidrag ;-)

    SvarSlet
  2. Vakker bildekunst som gir ro i sjelen! ;)

    SvarSlet
  3. Super flot. Jeg kom med det samme til at tænke på Monets pragtfulde malerier af åkander.

    http://www.google.dk/search?q=monet+%C3%A5kander&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi&biw=959&bih=625

    Kopier adressen og se selv.

    SvarSlet
  4. Jeg tenkte også Monet da jeg så bildet ditt! Utrolig vakkert! :D

    SvarSlet
  5. Himmelsk-Monet! Ligna på det.
    Vakkert bilde.

    Ha ei fin pinsehelg!

    SvarSlet
  6. Hva ett fint bildet er det!
    Mine innstillinger ikke fungerer korrekt;
    jeg er fra www.bea-nype.blogspot.com!
    God Helg
    Beatrice ♥

    SvarSlet
  7. Underbart och vackert!
    Trevlig helg!

    SvarSlet
  8. Et svært så vakkert bilde, deilig å se på! Og det ga meg assosiasjoner til et maleri av Claude Monet :)

    Takk for din kommentar av min Storepus på mandagstema her forleden;)

    SvarSlet
  9. ...ja da ser jeg nå at flere med meg tenkte på Monet;)

    SvarSlet
  10. Jeg ser det er flere enn meg som får Monet-assosiasjoner her. Og det er ikke så rart, for dette var kjempefint! Jeg elsker hvordan himmelen speiler seg i vannet. Hvis jeg skal komme med et tips til forbedring, så synes jeg det er litt trist at de vakre vannliljene har blitt overeksponerte. Tenk så fint bildet hadde vært om du hadde fått fram de samtidig som du fikk fram en så fin speiling av himmelen i vannet! (Dette burde du kunne få til ved å bruke et stativ og ta to eksponeringer som du så kan sette sammen i et bilderedigeringsprogram, eller ved å ta bildet i råformat slik at du kan redigere fram gode farger begge steder med bare en eksponering)

    SvarSlet
  11. Nydelig rett og slett! Ha en fin helg!

    SvarSlet
  12. Meget smukt og sommerligt..Åkander eller nøkkeroser, verdens giftigste plante; Hvis du står under den i 5 minutter så dør du..hehe..;-D

    SvarSlet
  13. Herlig bilde ! Nyt dei fargane !!

    Ønsker deg ei riktig God Pinsehelg:)

    SvarSlet
  14. Härligt med speglingarna bland näckrosorna;-)))
    Ha en riktigt skön Pingst;-)))

    SvarSlet
  15. Dette var vakkert og for noen farger.
    Måtte le da jeg så bildet av vaskeanvisningen, herlig!
    God pinse til deg og dine også. :O)

    SvarSlet
  16. Dette var virkelig et vakkert bilde. Nydelige refleksjoner.
    God pinse.

    SvarSlet
  17. Et vidunderlig bilde.
    Riktig god pinse

    SvarSlet
  18. Et virkelig nydelig bilde :)

    SvarSlet
  19. Så vackra speglingar av himmel och träd. Underbara färger. Önskar dig en skön Pingst!

    SvarSlet
  20. Vilken vacker bild... Sagolik! Man blir stum av beundran. Jag älksar spegelbilder på vatten och denna var ju otroligt bra!

    SvarSlet
  21. Et nydelig bidrag du har med på HIMMELSK # 39! Kjempehyggelig at du vil være med også nå som det er langfrihelgen. Jeg må med skam meddele at jeg kommenterer med de samme ordene til dere alle denne gangen. Det er litt andre ting som skjer her enn dem på bloggfronten og jeg ønsker så veldig å besøke dere alle. Men om alle får den samme kommentaren, så nyter jeg hvert enkelt innlegg. Takk for at dere gidder å være med!
    Ønsker deg en fin pinsehelg:)

    SvarSlet
  22. Så lekkert med himmelen som speiler seg blant vannliljene. Flott bilde!
    Ha en fin helg!

    SvarSlet
  23. Ser att det är flera som reagerat på din bild att det liknar en Monettavla!
    Gör en Canvastavla av din supervackra bild!

    SvarSlet
  24. det var en vacker spegling av himlen.

    Önskar dig en fin helg.

    SvarSlet
  25. nderbart! Färgerna i bilden är fantastiska!

    SvarSlet
  26. Flot billede - smukke og klare farver du har fanget.

    SvarSlet
  27. Så vakkert! Vannliljer og en vakker speiling i vannet er himmelsk :o)

    Ha en fortsatt fin pinsehelg!

    Irene

    SvarSlet
  28. Veldig bra fotografert!
    Så fint med himmel og landskap som reflekteres i vannet :)

    SvarSlet