17. juni 2011

Himmelsk # 40

IMG_0566

Du kan se flere himmelske billeder her..

31 kommentarer:

  1. Kul att man ser flygplanet också, härlig bild;-)))
    Ha en skön helg;-)))

    SvarSlet
  2. Flot, det ligner kridtstreger..;-D

    SvarSlet
  3. Smukt billede - grafisk og helt enkelt :-)
    Klem og ha' en dejlig fredag, Inge!

    SvarSlet
  4. Fornem diagonal. Og tak for informationen i sin tid om Windows Live Writer!

    SvarSlet
  5. Det var et kjempeflott bilde!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god helg!:)

    SvarSlet
  6. Kjempebra, skulle gjerne vært med på den reisen....

    SvarSlet
  7. Jeg er ikke så glad i å fly, men akkurat i dag hadde jeg satt meg rett på det flyet der og dradd avgårde....
    Jeg håper du får fin helg!!
    Jeg er litt fraværende i bloggverden for tiden. Tiden strekker ikke til og jeg går litt på tomgang med bloggingen. Jeg beklager om du ikke har fått kommentar på alt du har deltatt på. Kommer sterkere tilbake:)

    SvarSlet
  8. Fantastiske fartstriber i luften ;) Flot fanget :P

    SvarSlet
  9. Spennende bilde - så symmetrisk og fint!!

    SvarSlet
  10. Från det ena hörnet till det andra - läckert....på väg hem eller bort?

    ha en skön helg

    SvarSlet
  11. Ja slike striper er det morsomt å følge med øynene! FLOTT!! -Margit-

    SvarSlet
  12. Så stilig!! Blir liksom helt opphengt i den stripen:)
    God helg!!

    SvarSlet
  13. De var vakkert Inge:)

    Takk for koselig tilbakemelding på mitt bilde:)
    God helg:)

    SvarSlet
  14. De var vakkert Inge:)

    Takk for koselig tilbakemelding på mitt bilde:)
    God helg:)

    SvarSlet
  15. De var vakkert Inge:)

    Takk for koselig tilbakemelding på mitt bilde:)
    God helg:)

    SvarSlet
  16. De var vakkert Inge:)

    Takk for koselig tilbakemelding på mitt bilde:)
    God helg:)

    SvarSlet
  17. Flott bilde.

    Takk for koselig kommentar på min blogg:)

    SvarSlet
  18. Cool how you catched the lines and the flyer. Great shot!
    For my moon I had to also be patient. I was around 90 Minutes outside and I made 900 fotos.
    Have a nice weekend.
    Lg Tina

    SvarSlet
  19. Snyggt, ett motiv jag länge tänk fota, men har aldrig kameran redo :-)

    SvarSlet
  20. Et riktig flott, himmelsk bilde

    SvarSlet
  21. Takk for kommentaren :-)
    Flotte bilder du har!
    Hilsen fra Tromsø

    SvarSlet
  22. Kjempefint bilde!
    Ble helt fascinert av stripene.
    Ha en fin helg. :O)

    SvarSlet
  23. Ditt fly må da gå til månen :)))) hihi

    klem og ønske om ein fin og god sommar !

    SvarSlet
  24. Läcker fartfylld bild. Snygg diagonal.

    SvarSlet
  25. Heisann!

    Tenk så enkelt, men så beskrivende: rett til himmels går blikket. Ser fram mor varme sommerdager etter regnet!
    Ha flott uke ;:OD)

    SvarSlet
  26. Et skikkelig artig himmelsk bilde :D

    SvarSlet