26. juni 2011

Emil og lopperne..

Emil kan sidde op i barnevognen nu, og han elsker det.. Der er så meget at holde øje med, når vi ruller en tur i lokal området.P1050538P1050537Emil og hans forældre var i Bymarken i går, og det gik op for os, at vi hurtigt skal have fat i en høj stol til ham, lidt mere legetøj ville såmænd også være et hit. Derfor har Louise og jeg været på loppemarked i dag.

Vi startede tidligt i Lyngby, fortsatte til Holte og sluttede i Farum, så var bilen fyldt til bristepunktet, og vores arme var lange.. :-)P1050581Vi fandt tøj, masser legetøj og sørme også en høj stol.. P1050587P1050580P1050588P10505931 stor kasse Brio skinner og tog, en Brio gåvogn, 2 store runde fade i Golden Summer plus nogle skønne bøjler i formspændt bøg røg også med hjem. P1050589Nu skal jeg bare have det hele vasket, og fundet et sted, hvor det kan være, når det ikke er i brug.. Der er dømt masser af leg nu Emil :-)

12 kommentarer:

  1. Emil er jo blitt sååå stor en gutt:))) Klart han må ha stol og leker:) Du har fikk jo tak i masse:)
    Ha en fin kveld Inge, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Jeg skal love for at Emil har fået lopper - og heldigvis af den gode slags. Sikke mange skønne ting - også fadene.

    Klem fra Marianne.

    SvarSlet
  3. Ja Guri.. Han er blevet stor, og jeg fik rigtig mange gode ting i dag. Klem og en dejlig aften til dig.

    Der er mange gode lopper til Emil, fadene er et scoop, helt ubrugte og meget fine, og til en rigtig god pris.. :-)
    Klem til dig Marianne.

    SvarSlet
  4. Tak for en dejlig dag, skønt du ville med ;0) Emil glæder sig til at tage det hele i brug. Klem Louise

    SvarSlet
  5. Du er da en rigtig loppehaj, hold da op :-) Og de fade gad jeg godt eje. Legetøj har jeg masser af på loftet, inklusive høje stole :-)

    SvarSlet
  6. En herlig liten gutt! Har fått oppdatert meg litt hos deg ... mange flotte bilder! Har startet ferien og endelig fått tid til å sette meg ned og blogge litt.

    God uke til deg .. Irene

    SvarSlet
  7. Uha, tiden iler, og inden du får set dig om, skal en 3-hjulet cykel jagtes på loppemarked :-D
    Det ser ud til at være solide legesager, I har fundet, og de vil nok klare at blive brug af andre end Emil, hvis så skulle blive ;-)

    SvarSlet
  8. Hej... jeg skrev en kommentar kl. 20! Hvor pokker blev den lige af???
    Nå - men jeg ville bare udbrede mig lidt om, at Emil vist ikke kommer til at kede sig det næste års tid :-D

    SvarSlet
  9. Sikke nogle skønne loppefund I har gjort :-) Jeg elsker sådan noget selv, og især ting til børn er det smart at købe på markeder! Hvor er det dog et dejligt billede af Emil :)
    Klem og en god dag til dig, Inge!

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder af Emil, hvor er han bare herlig...God idé med brugt legetøj, kan være at jeg snart skal finde nogle "lopper" til Naja..;-D

    SvarSlet
  11. Lene.. Jeg har en god læremester i vores søde svigerdatter.. Hun er loppehaj om en hals.. Vi havde desværre ikke noget som helst af drengenes legetøj og andet liggende mere.. "Nogen" tog det med sig for længe siden.. :-)

    Irene.. Tak skal du have, du må have en rigtig dejlig ferie :-)

    Anjoe.. Uhhh vi kiggede skam også på 3-hjulede cykler, men blev enige om at det godt kunne vente lidt endnu. Der kommer forhåbentlig flere der vil lege med det.. :-)

    Ellen.. Øv hvor surt, Cyberspace må have spist din kommentar.. :-) Nu har jeg jo fundet ud af hvor sjovt og billigt det er på loppemarkeder, så der kan godt komme mere.. tror jeg.. :-)

    Madame.. Jeg har ikke gjort det ret meget i loppemarkeder, men de 3 vi var på i går, er rigtig gode, det er ikke prof. sælgere der står der. Jeg er sikker på jeg kommer afsted igen.. Klem og en dejlig dag :-)

    Annemarie.. Ja han er så skøn, du må ud og kigge, og Lyngby er jo næsten i din baghave.. :-)

    SvarSlet
  12. Hov Louise du var lige smuttet.. :-) men selv tak, det var en fornøjelse, den øvelse gør vi om en anden god søndag :-) Knus til både dig og gulddrengen.. :-)

    SvarSlet