16. juni 2011

Smart solskærm..

P1050445

13 kommentarer:

  1. hihi, det er da smart når man ikke har råd til en ny traktor der er overdækket..;-D

    SvarSlet
  2. Hehe. Det er nok billigere end en ny traktor ;) Godt fanget!

    SvarSlet
  3. Hihi, det er da genialt ;-)
    Klem og ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Opfindsomheden kender ingen grænser :-)
    Min gemal har bedt mig printe billedet ud, det skal hænge i folkerummet, håber det er OK :-)

    SvarSlet
  5. Annemarie.. Det er helt sikkert billigere.. :-)

    BS.. Ja helt sikkert billigere end ny traktor.. :-)

    Madame.. Ja nemlig genialt sparetips.. Klem :-)

    Lene.. Nej det gør den ikke, og I printer da bare alt hvad I vil.. Så kan folkene se hvor godt de har det hos jer.. :-)

    SvarSlet
  6. Smart :-) Jeg har set det samme på to-hjulede køretøjer.

    Ærgerligt at I ikke så måneformørkelsen, men en tur ud i det blå er altid hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Pia.. Jeg ser tit folk i København, på cykel med paraply, og jeg undres hver eneste gang over at det kan lade sig gøre at styre begge dele.. Lige der er jeg slet ikke bybo. :-)

    SvarSlet
  8. Jamen Inge.... den skal da fastmonteres ligesom på traktoren. Det er sådan jeg har set det :-)

    SvarSlet
  9. Hahaha.. det må du altså vise billeder af, det har jeg aldrig set.. På mange golfvogne er der en holder hvor vi kan sætte paraplyen i, så vi kan gå lidt i ly for regnen, hvis den overrasker os ude på banen..
    Men det er noget skidt hvis det blæser for meget, min vogn og bag er ind i mellem væltet og så bliver paraplyen tit skæv.. :-) Hvis det kun regner og ikke blæser er det genialt at have begge hænder fri til at skubbe vognen, og samtidig have golfgrejet i tørvejr.

    SvarSlet
  10. Høhø - er det taget i nærheden af min lille by? Eller hvor?
    Det er bare godt, og jeg forstår godt Lenes mand :-)

    SvarSlet
  11. Nej, det er taget i mandags fra motorvejen et eller andet sted mellem Lund og Malmø.. :-)

    SvarSlet
  12. Det er noget mere charmerende end et stort lokum af en traktor med air condition!!

    SvarSlet
  13. Hehe og sikkert også en del billigere ;-)

    SvarSlet