23. juni 2011

Elefanter i København # 3

P1050490P1050488P1050487

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin...;-D knus

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er den smuk - med fine havfruer :-)
    Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  3. Annemarie.. Ja ikke. Knus :-)

    Madame.. Det er sjovt at der er så stor forskel på siderne på nogle af dem. Klem og en dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne de små elefanter - hvor længe er de at finde i København.

    Klem og god Skt. Hans til dig. Flyv nu ikke for hurtigt.

    SvarSlet
  5. Er det noget specielt eller står der elefanter overalt i KBH?
    Så kan jeg jo sige når jeg bliver spurgt - i ramme alvor - om der er isbjørne på gaderne i Danmark: "Nej men vi har elefanter!!"

    SvarSlet
  6. Jeg elsker simpelthen de elefanter. Men de bliver vel ikke stående permanent ?

    SvarSlet
  7. Den er da til at blive i godt humør af :-)

    SvarSlet
  8. Marianne.. De står rundt omkring i byen til sidst i august i år..
    God aften til dig også, jeg passer på derude på ruten.. :-)

    Kongmor.. Det er en del af et større indsamlings projekt, elefanterne er sponsoreret og bliver bortauktioneret i starten af september. Vurderingen ligger på mellem 40.000 og 60.000 kr, man kan byde på elefanterne på Bruun Rasmussens netauktioner.
    Jeg synes helt klart du bare skal fastholde at der er elefanter på gaderne her i byen.. :-) i hvert fald i denne sommer.

    Frøskuffen.. Nej desværre, de bliver solgt, jeg ville elske at have en af dem derhjemme.. måske skulle jeg overveje at købe en miniature.. :-)

    Det er den nemlig Lene, og når solen også skinner og det er varmt, så er det ski lidt vanskeligt at bevare pessimismen.. :-)

    SvarSlet
  9. Årh altså... jeg vil vinde i lotto :-)

    SvarSlet