10. juni 2011

Tyvstart på pinsen..

P1050181Solen skinner, det lufter så meget at myg og knotter ikke generer, fuglene kvidrer så det er en fryd, her er grønt og skønt så vi kniber øjnene sammen og smiler lykkeligt.

I morgen kører vi lidt længerer nordpå, beboerne på Spjutatorpet har budt til hygge og overnatning.. lidt mad og et glas vand falder der nok også af.. :-)

Søndag og mandag kommer Emil og hans forældre,  livet er rigtig meget OK, set fra en svensk skov.

Måske bliver det lidt småt med blogning herfra de næste dage, så jeg vil allerede nu ønske jer alle en god og dejlig pinse. Jeg håber pinsesolen vil danse for os alle sammen.

17 kommentarer:

  1. Også en rigtig god pinse til jer i de svenske skove.
    Godt at myggene ikke bider - jeg døjer stadig med sår efter myggene på Rhodos.
    Søndag kører vi mod Aarhus og mandag bliver den ældste 26 og har inviteret på en tur til Givskud - Så jeg skal ud at "skyde" løver.

    Knus fra Marianne.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Marianne, I må have en god tur til Aarhus, og held og lykke med løverne.. Kom nu ikke for tæt på.. :-)
    Knus fra mig

    SvarSlet
  3. Og god pinse også til jer, Inge - det var godt, I ikke er generet af myg, dem har vi en frygtelig masse af her.
    Klem!

    SvarSlet
  4. Tak Madame.. Myggene er lidt nærgående i denne tid, men det hjælper når det blæser lidt, så ar vi dem i hvert fald ikke her omkring os. Klem

    SvarSlet
  5. Det er en herlig pinse i vente ser jeg:) Nyt den....og Emil:)
    Jeg er hjemme igjen til tåke men værmeldingen er gode..håper de slår til.
    Klem fra meg med vin i glasset og ispose på ryggen:)

    SvarSlet
  6. Guri.. Det gør vi helt sikkert, vi glæder os i hvert fald. :-)
    Håber I får dejligt pinsevejr. Skål herfra og god bedring med ryggen. Ispose lyder koldt.. hvad med lidt varme.. Klem fra mig :-)

    SvarSlet
  7. Det er grov nok, at I kan holde til al den skjønne natur ;-)
    Rigtig god pinse herfra :-)

    SvarSlet
  8. Vi prøver efter bedste evne Per.. ;-) og det går nogenlunde.. Tak skal du have.

    SvarSlet
  9. Hvad er myg og knotter? Myg kender jeg, men knotter!
    Rigtig god pinse til dig også med masser af hygge.

    SvarSlet
  10. Tak Pia, jeg ved ikke hvad de hedder på dansk, men på svensk hedder det en knott, det er bitte bitte små næsten usynlige sorte stikkende bæster, som er stærkt generende i nogle områder her i Sverige, vi har dem yderst heldigvis sjældent. Jeg tror måske det er dem som Annemarie kalder mitter.. :-) de lyder i hvert fald lige så irriterende.

    SvarSlet
  11. Pinsesolen danser næsten allererede, for vi glæder os :-)
    Knoter hedder nemlig mitter på dansk, og det er nogle små sataner - næsten værre end myg. http://www.vestrehus.dk/dyresider/navneforvirring_i_naturen.htm

    PS: Det er vist Telenor, der ikke fungerer i dag - derfor sms-vanskeligheder for mig. Send derfor sms til Johns Mobil i morgen - sender lige en mail...

    SvarSlet
  12. Det her indlæg må være smuttet forbi mig...Der ser dejligt ud i det svenske håber I får en kanongod pinse med hygge hos Ellen og John og med Emil og hans forældre...Knus og hils...

    SvarSlet
  13. Livet er heldigvis også rigtig meget OK her på Midtlolland :-D

    ...og uden mitter, for myg plager mig rigeligt hver sommer! Pas godt på lille Emil!!

    SvarSlet
  14. A beautiful, sunny day. I wish you a happy weekend.

    SvarSlet
  15. Håber I nyder solen og den svenske skovluft i fulde drag - og at de små bidske insekter holder sig i baggrunden hele pinsen :-)

    SvarSlet
  16. Tak til jer alle..
    Vi har haft en fantastisk pinse, først sammen med Ellen og John og siden med Emil og hans forældre.
    I slipper nok heller ikke for at se nogle af de mange mange billeder jeg har taget de sidste 3 dage.. :-)

    SvarSlet