20. december 2009

Sidste søndag i advent...

...og første blog indlæg herfra Bymarken.

Hvorfor er jeg nu begyndt på det her...???

Jeg har et stykke tid læst lidt med på forskellige blogge rundt omkring, og ind i mellem har jeg tænkt, at det vil jeg da også prøve. Hvad bloggen kommer til at indeholde er stadig en stor hemmelighed, i hvert fald for mig. Jeg har ingen anelse, men jeg vil tro billeder kommer til at få plads, måske også lidt hverdags beretninger herfra Bymarken eller fra huset i skoven hinsidan.

Lige nu vil jeg lege mig frem, undersøge og finde ud af hvad man kan og ikke kan, hvordan kommer det til at se ud, hvilken skriftype er nem og pæn, skal der andre farver på, skal noget stå et andet sted...

Julegaverne er ved at være på plads, mangler kun et par stykker til Hasse, mangler også lige at snurre lidt papir og bånd omkring de fleste, og sætte de rigtige til-fra mærker på.

Det var vel det for nu, ha' en dejlig dag derude...

2 kommentarer:

  1. Velkommen til denne utroligt givende verden, men hvor man også skal passe på ikke at blive afhængig.
    God jul Inge

    SvarSlet
  2. Tak Sister Bonde, det er bl.a. din blog der har inspireret mig, så tak for velkomst og tak for inspiration. Jeg er opmærksom på afhængigheds faren, håber jeg husker det ;)
    God jul til dig og dine

    SvarSlet