13. februar 2011

Mod øst igen...

Gårsdagens blå himmel er pakket ind i grå hvide skyer.

6 kommentarer:

  1. Velkommen hjem - Jeg har nydt din tur i det "Haderslevske" - både dronningens udsigt og den flotte fyr fra skoven.
    Jeg har det også sådan når jeg går tur ved havet - "bare lige et billede til" - og jeg er begyndt at synge om endnu et kamerahus.
    Ja, idag er vejret sandelig skiftet. Uh, hvor er der blevet koldt - og sne på tirsdag - jeg havde ellers planlagt en fototur til Aalborg, men tror jeg bliver hjemme i Lønstrup.
    Kram og god søndag aften til dig.

    SvarSlet
  2. Der er ordentlig gang i vindposen. Godt der er gelænder på.

    SvarSlet
  3. Ser ut som det er vind hos deg også? Stilig bilde!!
    Vel hjemme etter en herlig helg i Trondheim...
    Klem til deg:)

    SvarSlet
  4. Marianne.. Tak :-) tænkte nok du kendte følelsen af lige at skulle have et billede mere.. :-) Jeg vil også helst have et hus til hvert objektiv, ellers har man tit det forkerte på, og der er ikke "rent og stille" nok til lige at skifte, der kommer jo altid lidt støv ind når man skifter objektiv. Rigtig god søndag aften til dig.

    Mutter.. Der var rigtig meget luft, både her på Lillebælt og senere på Storebælt.. :-)

    Guri.. Ja der er god gang i vinden i dag.. Dejligt du har nydt din weekend i byen.. Knus

    SvarSlet
  5. Emil er en værre lille grinbidder :-)

    Det er skønne billeder, du viser fra Haderslev dyrehave.
    Du må have mange gode minder fra din skoletids fester i træbarakken. Cykelturen gennem den grønne skov må have være en dejlig optakt :-)

    SvarSlet
  6. Lone.. Ja han er vidunderlig dejlig :-)
    Du kan tro der er gode minder fra tiden der var engang.. :-)

    SvarSlet