8. februar 2012

Ny pind..

P1010623Jeg har fået en ny pind.. stolen er den samme, kollegaerne er de samme og arbejdet er det samme, men rum, lys og udsyn / udsigt er helt anderledes.. det er et rigtig godt bytte, før var jeg på et kontor i et forholdsvis mørk baghus, helt oppe under taget, med skråvægge og kig direkte op i himlen.. P1010624Nu står mit skrivebord i et af husets bedre kontorer.. med masser af lys og luft, jeg kan “næsten” se vandet.. som ligger lige ud gennem porten midt i billedet..

Til en behagelig afveksling har den her fysiske omrokering af flere afdelinger, givet IT bedre kontorer end dem vi kom fra.. Det ligger bestemt ikke indenfor normal området. Indtil nu har vi altid været placeret i baghuse, kældre eller andre steder langt væk fra kunder, kantiner og mødelokaler.. Nu er vi rykket et skridt nærmere vores kunder, det er positivt og godt.

11 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din nye pind, det er så dejligt med lys og luft der hvor man sidder så kan udsigten næsten være den samme bare der er lyst...;-D knus

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt for dig! Det betyder da meget at sidde i dagslys og endda med udsigt.

    SvarSlet
  3. Skønt med en god og lys plads på jobbet. Jeg har siddet i en mørk krog i knap ½ år - det har været rigtig træls. Nu er jeg flyttet plads for et par uger siden - det er skønt og meget mere lyst.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye pind - jeg var ellers lige ved at tro at du var begyndt at strikke. :-D

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt, at du også har fået lov at komme ud i lyset :-) Jeg glæder mig stadig dagligt over min nye plads.

    Flotte månebilleder i de sidste indlæg :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med din nye pind, den ser lys og dejlig ud. Godt I er kommet tættere på kunderne, det gør hverdagen lidt nemmere.
    KH Anette

    SvarSlet
  7. Tillykke med pinden - de var rart, at I endelig kunne blive placeret ordentligt :-)

    SvarSlet
  8. Tak Annemarie.. Det er nemlig lyset der er den helt afgørende forskel. :-)

    Lene.. Lyset er fantastik i det rum, vi er så glade for byttet.

    Anette.. Ja det er så vigtigt at have godt med dagslys hele dagen.

    Marianne.. Tak, nej for pokker, det vil de ikke betale mig for.. ;-)

    Pia.. Ja det er så skønt, min udsigt er nu ikke så smuk som din, men den går helt sikkert an..
    Tak skal du have.

    Anette.. Det er også en vigtig parameter for os, og bestemt også for vores kunder.

    Ellen.. Tak skal du have, det er ikke særlig normalt, og der er ingen garantier for at det forbliver sådan, men vi nyder det mens vi er der.. :-)

    Gowings.. Ja næsten, vi kan se en lillebitte smule af havnen gennem vinduerne.. nogle gange.. :-)

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig overraskelse for dig :) - Tillykke med din "opgradering" i arbejdssted!

    SvarSlet
  10. Tillykke med de stærkt forbedrede arbejdsforhold. Det betyder det hele at man kan se noget rigtigt lys. Især i øjeblikket .. Og så kan I vinke til naboerne og måske starte en lille post it krig med dem.

    Denne krig kørte i Stockholm og nåede lidt omkring via facebook
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13525583.ab

    SvarSlet