15. maj 2013

Sådan er det..

IMG_1180 Michael Jordan citat.

13 kommentarer:

  1. Det er nemlig helt sandt :-)

    SvarSlet
  2. Enig, og sidder og funderer over at jeg ikke pr. automatik kan placere mig i en af grupperne. Jeg kan vist være alle tre. Og så måtte jeg lige google forskellen på wish og want, det gjorde mig nu ikke klogere. For hvis wish bruges om et ønske og want om noget man gerne vil, burde want så ikke kommer efter wish i citatet? Nu ved jeg godt at MJ nok ikke er filosof, men hvis vi tænker i forhold til en linje, hvor handling er det stærkeste, er want så ikke stærkere end wish? Undskyld Inge, du fik så sandelig mine tanker sat i gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg nu heller ikke, jeg tænkte ikke videre over wish og want, tror mest jeg hæftede mig ved den sidste sætning.. at få noget til at ske. Men du har ret, jeg ser også want som stærkere end wish, og nej filosof var han ikke, han var en hamrende dygtig basketspiller. :-)
      Det er da fedt at skiltet satte tankerne i gang.

      Slet
  3. Hehe.
    Jeg er i øvrigt ganske enig med Lene, men nu var MJ jo bokser, så man kan nok ikke forvente, at han har tænkt lige så meget over sprogets finurligheder som Lene :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. YES, Ellen, jeg er glad for at du er enig med mig :-) Til gengæld er jeg ikke enig med dig, for MJ er altså basketballspiller, siger moderen til en dreng, som havde værelset klistret til med plakater af selv samme herre :-)

      Slet
    2. Jeg er også helt enig med både dig og Lene, men som Lene skriver MJ er basketspiller, og endda en rigtig dygtig af slagsen. Så vidt jeg husker var han en ret vigtig spiller på det amerikanske Dream Team.. :-)

      Slet
    3. Oops :-( Jeg har dog heldigvis aldrig pralet med at være ekspert udi sporten ... jeg googlede ham bare og så et billede ham i en situation, der mest af alt lignede noget bokser-noget ...
      Men altså ... basket eller boxing ... man bliver nok ikke engelsksprogsekspert af nogen af delene ;-)

      Slet
    4. Ingen er ekspert i alt.. :-)

      Slet
  4. Synes jeg har hørt det før... men denne gang giver det mere mening, står nok i et vejkryds i mit liv... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig giver det også god mening.. :-)

      Slet