Der er nogle få reklamespots der sætter sig fast i min hjerne..
Føtex reklamen med deres “ikke sang” har sat sig fast i min hjerne.. hvordan får man den ud igen.. :-) den rimer ikke, den passer ikke på verselinjerne, den er kikset.. og den er intet mindre end genial, hvis du spørger mig..
Ja det er da en af dem man ikke glemmer ;-) Og der kan gå dage om ikke uger hi hi. Åh gad nu godt lige et smut i Føtex. Knus
SvarSlethehe ja det er møgirreterende når sådan en reklamesang slår sig på hjernen...Syng en anden sang, det kan være det hjælper...;-D
SvarSletKan du så lade være med at lægge den sang ind i min hjerne :-) Jeg vil fluks synge en anden som Annemarie foreslår :-)
SvarSletDet kan De ikke være bekendt, Frue!
SvarSletTina.. Det er måske ikke så nemt i Israel..:-) Knus..
SvarSletAnnemarie.. Det er da svært når føtex sangen fylder det hele.. ;-)
Lene.. Du synger formentlig bedre end mig.. ;-)
Cummings.. Sorry.. jeg orkede ikke være alene med det her længere.. ;-D
Jeg synes Føtex reklamen er rædsom. Til gengæld synes jeg at Super Best reklamen med Mia Lyhne er fantastisk. Det er nok fordi de ikke synger :o)
SvarSletHer gøres der meget for ikke at få dem på hjernen, slemme er de og de står i kø: tdble, superværst, fytex, piva og hvad ved jeg. Nægtede i flere år at gå i punkt0 efter deres dumme reklame. Oftest skruer jeg ned for lyden eller zapper videre.
SvarSletDejlig reklamefri dag til dig fra Laura :-)
Jeg synes altså også at Føtex reklamen er fuldstændigt rædselsfuld og den har heldigvis ikke sat sig fast nogen steder her.
SvarSletI det hele taget synes jeg der er langt mellem snapsene i disse år på reklamefronten. :-))
Kan af en eller anden grund kun se reklamen, men uden lyd og jeg kender den jo ikke af gode grunde ;-)
SvarSletNogen gange er det et hit at gøre noget anderledes eller på en ny måde.
Ihvertfald genial nok til at Føtex får gratis reklame på din blog ;-)
SvarSletHvis Rimkogeren og jeg investerer i et TV en dag, ja så er det godt nok ikke for at se reklamer!
Jette.. SuperBest og Mia er også en god reklame.. :-)
SvarSletLaura.. Du må blive på DR1 den er næsten helt reklamefri.. :-)
Annette.. Ja der er ikke mange der skiller sig ud, men nogle af dem gør, både på den gode og den dårlige måde.. :-)
Lene.. Måske er du i virkeligheden heldig.. sangen er rædselsfuld, rimer ikke og passer ikke på melodien.. Det er det helt geniale ved den..
Og til jer alle.. Føtex' reklamefolk har efter min mening ramt rigtigt.. rigtig mange har en mening om den, og de fleste lægger mærke til den..
Det vigtigste med reklamer er at de fanger os af en eller anden grund.. om vi kan lide dem eller finder dem rædselsfulde er helt ligegyldigt..
Det geniale i den her reklame er at den er så dårlig at vi elsker at hade den.. Biva gjorde det samme for en del år siden, og vandt indtil flere priser på det.. :-)
Anjoe.. Det gør de nemlig .. og det er genialt..;-)
SvarSletDet behøber man jo heller ikke, der er heldigvis stadig kanaler der er reklamefrie.. :-)
Men hold jer bare fra sådanne apperater, de tilfører ikke noget I ikke kan finde på internettet også.. :-)
Hehe...den var forferdelig Inge...men av og til er det som om det klistrer seg fast, vet hva du snakker om:))
SvarSletHa en fin dag, klem fra meg:)
Stakkels dig: De lider af en perceveration!!!
SvarSletHaha - en dårlig reklame er bedre end ingen reklame - er det ikke sådan det er?
SvarSletJeg synes det må være lidt af et spil i lotteriet, om en reklame failer eller fænger.
Jeg slår gerne den selektive hørelse til, når der er reklamer i tv. Gider dem ikke rigtig ;-)
Fakta reklamerede engang (ved ikke om de gør det endnu) i deres butikker med
, at 'Det ta'r kun 5 minutter'. Det gav jeg dem helt ret i, for de havde nemlig altid kun omkring halvdelen af, hvad jeg skulle bruge... Dér kom jeg derfor kun et par gange.
I Netto mangler er der også næsten altid en eller to ting, jeg må over i Brugsen efter, og det gider jeg ikke til hverdag, hvor min tid er kostbar.
Guri.. Ja den er forfærdelig.. Knus og god aften til dig. :-)
SvarSletRimkoger.. Tak for sympatien.. :-) hehe.. det ord måtte jeg lige slå op, og hvis jeg ellers forstår det rigtigt så betyder det at blive ved med at snakke om det samme i lang tid, det kender jeg desværre et par stykker der lider af.. ;-)) og så gælder det om at lukke ned for lyttebøfferne og komme væk.. ;-))
Ellen.. Det var i hvert fald Simon Spies' påstand, og mange har sagt det siden.. det gælder om at fange opmærksomheden på en eller anden måde.. hehe.. jeg orker heller ikke handle mere end et sted, men jeg er blevet bedre til at planlægge hvad der med fordel kan handles i Netto, og hvornår jeg ikke gider komme der :-)
Jeg har selv en overgang arbejdet med reklamefilm. Jeg nyder at se reklamer når jeg kan se at de fungere. Der er mange dygtige folk derude heldigvis.
SvarSletLotte.. Det må have været spændende.. jeg synes det er interessant når noget vi egentlig synes er hamrende træls, bliver brugt så genialt, så vi virkelig lægger mærke til det.. Der er virkelig mange dygtige reklamefolk, med hjerner der er skruet helt vildt underligt sammen.. ;-) Jeg kender et par stykker og er ret imponeret over deres resultater..
SvarSletJeg synes, at den sang ligner lidt de sange, jeg selv frembragte da jeg var barn. Sådan helt uden versefødder, melodi og alt det, der ellers gør en sang til en sang... ;-)
SvarSletMen selvfølgelig er reklamen fin, hvis man ikke kan få den ud af hovedet igen....
Ja det er da utrolig som den har ramt ned i noget - selv godaften danmark giver dem super gratis raklame - jeg har nu for vane, at tage lyden af når reklame blokken kommer - er lidt "allergisk" overfor det :-)
SvarSletMia.. hahahaaa måske er det derfor den sætter sig i ørene, vi genkender.. :-)
SvarSletRuna.. Imponerende.. det virker jo forbavsende godt at lave noget der rent sangmæssigt er så ringe.. :-)