27. december 2012

Palle alene i verden..

I morges havde jeg det som ham Palle.. helt alene i den store store verden.. IMG_5543Til DSB’s ros skal det siges, at de nærmest var overpræcise i morges, der var siddepladser til alle, jeg tror såmænd os få passagerer kunne ha’ fået hver en togvogn.. helt for os selv. Jeg havde også cykelstien helt for mig selv, og regnen og mørket og kontoret..

Men inden I får alt for ondt af mig må jeg nok hellere indrømme, at jeg har selv har valgt at være på arbejde i dag og i morgen. IMG_5530 Til gengæld vil jeg overhovedet ikke tænke i arbejdsbaner fra i morgen eftermiddag og frem til midten af januar næste år.. :-)

8 kommentarer:

  1. Det er vel nok dejligt, at I har ferie fra i morgen. Og der er jo også fordele ved at have det hele for sig selv :-)
    Klem og god arbejdsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder vi os også meget til.. :-)

      Slet
  2. Det bliver godt for jer at komme afsted og nu nærmer det sig..;-D Knus og god arbejdsdag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver så fedt.. Tak i lige måde, hvis du er af sted i dag. :-)

      Slet
  3. ,,,,,,,,,,,dagen er næsten gået nu ...du er sikkert på vej hjem.
    Måske har du selvskab nu , for en del er nok ude og bytte julegaver og må benytte tog og bus,,,

    Rigtig god lang ferie ,,,

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for pokker jeg har fået meget selskab i løbet af dagen, hold da op hvor der byttes og rejses her sidst på dagen.
      Tak skal du have.

      Slet
  4. Fantastiske billeder du viser her.

    SvarSlet