4. maj 2014

Bueskytte og brændehugger..

Kan man skyde med bue og pil, når man er 3½.. IMG_8601Svaret er.. ja det kan man, hvis man får lidt støtte og en god instruktion.. IMG_8604IMG_8608Kan man også hugge brænde, eller økse som Emil kaldte det.. IMG_8633Svaret er helt det samme.. selvfølgelig kan man det.. IMG_8632IMG_8629IMG_8637IMG_8592Vi har haft et par skønne timer i Sagnlandet Lejre i dag, og da billetten også er et sæsonkort til resten af 2014, er det nok ikke sidste gang vi lokker Emil med derud.

17 kommentarer:

  1. "At økse" - dyb logik :-D skøn unge!
    Godt, at vejret holdt til Sagnlandet og at solkinnet ikke kun var en saga blot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så logisk så man dårligt forstår det ikke hedder sådan. :-)
      Vejret var perfekt til et par timer derude.

      Slet
  2. De gode gamle drengeleje er stadig in. Sjovt, som jeg altså kan genkende mange af Emils udtalelser og handlinger fra da Mads var lille. Han kaldte det også at økse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han var vild med begge dele, men knap så begejstret for hesten der skubbede til ham.. :-)
      Sjovt at Mads også kaldte det at økse.

      Slet
  3. Sej ung mand :-) Dejlige billeder og spændende at billetterne er sæsonkort til resten af 2014!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er en sej lille fyr.. Tak og ja det er så så fint at vi kan komme der så meget vi vil resten af sæsonen.

      Slet
  4. Han er vel nok blevet stor og har heldigvis ikke vokset fra at være en dejlig dreng! Søde billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er blevet stor, og er stadig en dejlig dreng.. :-)

      Slet
  5. Skønne billeder af en sej gut :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, han var nemlig så sej :-)

      Slet
  6. Dramatiske billeder! Koncentration og forløsning.

    SvarSlet
  7. Og så afsted til Sherwood-skovene :-)

    SvarSlet
  8. Tak Hanne, jeg er også ret vild med ham.. ;-)

    Ja, at økse er logisk, jeg havde ikke hørt det før han sagde det.

    SvarSlet
  9. God ide med Lejre! Den tror jeg vi skal kopiere, jeg er sikker på at Vilfred også vil nyde at skyde med bue og pil - og især 'økse'! Jeg fryder mig over dine dejlige billeder hver gang, selv om jeg snart burde have vænnet mig til dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør endelig det, han vil sikker også synes det er et godt sted at være barn.. :-)
      Dejligt at du kan lide mine billeder, tak. :-)

      Slet