17. marts 2017

Weekendtur til Nordjylland..

Flaget er hejst og solen skinner. Fra i dag er vi igen lige unge kære Lene, stort tillykke med din dag i dag :-)

Både Lene selv, Ellen og Conny har fortalt om den dejlige dag vi havde sammen deroppe i Vildmosen sidste lørdag, jeg er fuldstændig enig med dem, og vil derfor nøjes med at lægge et enkelt billede op af nogle af de skønne kvinder der var med til at fejre Lene sidste weekend. IMG_2773

Jeg er ret vild med at fotografere væg- og gavlmalerier for tiden, og jeg skal da love for at Aalborg kan bidrage med mange fede malerier i det offentlige rum. Her er nogle få af dem.. IMG_2761IMG_2762IMG_2764IMG_2760 (2)IMG_2769IMG_2758IMG_2763Der er helt sikkert mange flere, og jeg mener også at have hørt noget om en app.. Var det dig der fortalte om det Helle..??

12 kommentarer:

  1. Tak, Inge, ja nu er vi lige unge igen :-) Det var så godt at se jer igen. Og I har da fundet nogle street art, jeg ikke har set. Den med øret: hvis I var gået ned mod Reberbansgade, havde I set at øret hører til et større gavlmaleri med næse og mund. Tjek det her: https://underet-er-at-vi-er-til.blogspot.dk/2016/03/street-art-i-aalborg.html

    SvarSlet
  2. Ajjj jeg skulle bare lige gå om på den anden side, så havde jeg fået hele maleriet med.. Lene vi er nødt til at gå en tur sammen i Aalborg en dag. :-)

    SvarSlet
  3. Det var nemlig en supergod dag - og weekend i det hele taget. Jeg var især vild med det gavlmaleri, du viser som det tredjenederste; det er bare så flot, så flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som så ofte før, så er vi helt enige Ellen.. :-)

      Slet
  4. Gavlen med øre er min favorit :-)

    SvarSlet
  5. Igen tak for gode timer sammen! Aalborg er virkelig et besøg værd. Skønne og forunderlig gavlmalerier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Conny, ja Aalborg er altid et besøg værd.

      Slet
  6. Flotte gavle - du må tilbage til byen og få resten af 'ørehuset' fanget på den digitale 'strimmel' ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg da nødt til.. :-)

      Slet
  7. Det var nemlig mig :) street-art-hunter
    Du kan se dem på et kort her: http://www.visitaalborg.dk/aalborg/street-art-i-aalborg

    SvarSlet
  8. og selvfølgelig tak for sidst - det var en fantatisk og hyggelig lørdag, det er vidunderligt, når man bare falder i hak, selv om vi aldrig har set hinanden i virkeligheden før, men "kun" har kendt hinanden på nettet. Der var ingen pinlige pauser at spore ;)

    SvarSlet