8. januar 2012

Hvad du ønsker skal du få..

Jeg fik alt hvad jeg ønskede mig i går, og mere til..P1010382En dejlig dag sammen med familie og venner, fødselsdagssang og lagkage. De 55 lys blev dømt alt ude af brandmyndighederne.. ;-) men mindre kan også gøre det.. jeg havde så også luft til at puste dem ud, endda helt uden problemer..

Med fødseselsdag 2 uger efter juleaften, er en god ønskeseddel altså ikke det nemmeste i verden, at producere, jeg havde bl.a. ønsket mig hjælp til et nyt stativ og en ekstern blitz. Jeg fik ikke bare hjælp til… både blitz og stativ lå på gavebordet, sammen med andre lækre ting.. Uhhhh nyt legettøj til mig, det er så godt. P1010392

Og til alle jer søde mennesker derude i blogland.. Tusinde tak for jeres søde hilsner og ønsker i går, det var så skønt at åbne mailboksen i morges.. :-)

17 kommentarer:

  1. Sikke du blev begavet - det er så skønt at have fødselsdag!
    Og sikke nogen yndige tulipaner - jeg elsker tulipaner!
    God søndag aften!

    SvarSlet
  2. Dejlige gaver.
    Stativet ser dejligt solidt ud - jeg har et der er godt til at have med i kuffert - men det er jo derfor også lidt spinkelt. Heldigvis har kan JP låne et godt et på arbejdet, så vi har det, hvis vi skulle mangle.

    Klem herfra.

    SvarSlet
  3. Tillykke med de skønne gaver :-) Jeg glæder mig til at se billeder, hvor stativ og blitz har været i brug.
    Klem og en dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  4. Ai ai.....så fine presanger:) Jeg har også ekstern blitz og digger den!!!! Du slipper å tenke hvitbalanse og får RIKTIG farge på bildene:))
    Klem fra meg Inge:)

    SvarSlet
  5. Arj, jeg opdagede ikke, at du havde fødselsdag. STORT forsinket til lykke - jeg kan se, at du blev godt begavet... ;-)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med høsten, altid dejligt med gaver, nu mangler du bare objektivet så er du godt kørende...;-D

    SvarSlet
  7. ps knus og en dejlig aften til jer..;-D

    SvarSlet
  8. Gratulerer med vel overstått fødselsdag :)

    SvarSlet
  9. kongmor.. Jeg elsker også tulipaner, de, og buketten er så sprød og dejlig. :-)

    marianne.. Det er et meget solidt og dermed også lidt tungt stativ. Men i følge fotomanden, et af markedets bedste.. :-) Jeg er i hvert fald super glad for det.

    Madame.. Tak skal du have, jeg glæder mig til at tage det rigtig i brug. :-)

    Guri.. Jeg har ikke tidligere haft en ekstern blitz, så jeg skal lige gennemskue hvor den er smart at bruge. :-)

    Mia.. Tak skal du have, jeg er meget glad og tilfreds.

    Tak Annemarie, du kan jo lære mig noget om det med flash.. :-) pønser på at tage s/h portrætter af Emil, og der skal jeg nok bruge den. I lige måde til jer..

    Tak Anette.. :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er du forkælet! Men det er jo sikkert fortjent..

    SvarSlet
  11. Tillykke med dejlige gaver og ikke mindst TILLYKKE med dagen Inge - jeg er ikke omkring bloggene dagligt for tiden, så det var først i dag jeg fik kikket ind til dig.
    Knus herfra :-)

    SvarSlet
  12. Jønne.. Du har helt sikkert ret.. ;-)

    Tak Ditte, du er der når du har tid og lyst og det er helt OK.. :-)

    SvarSlet
  13. Dejlige gaver - det lyder som en skøn dag.

    SvarSlet
  14. Nøeej det er et superlækkert stativ, det der. Det kan du godt glæde dig til at begynde at bruge.

    Blitzen er også skøn og så slipper du den lille lalle pop up ting canon kameraerne er udstyret med..

    Tillykke med det hele.. og den gode dag.

    SvarSlet
  15. Anette.. Det er det og det var det.. :-)

    overlever.. Ja det er et superfedt stativ, men også lidt tungt.. :-) Jeg gælder mig til at få gang i blitzen, det har jeg jo ikke rigtig leget med før..

    SvarSlet
  16. Rigtig god fornøjelse med gaverne ;-)

    SvarSlet