20. april 2013

Vil du lege med ..

Har du en smartphone med kamera, og kan du hente en Wordpress app, så kan du være med til at lege på iphonografi bloggen. imageDu behøver ikke have iPhone eller iPad, WP-appen findes også til android telefoner.

Konceptet er enkelt.. tag et billede med din smartphone, åbn en ny post i Wordpress appen, sæt en overskrift på og klik på upload. Der er ingen krav om at være aktiv hver dag, det er en leg, og vi leger med, når vi har tid og lyst..

Som blogejeren skriver.. Det bedste kamera er det du altid har med dig..

Hvis du vil være med til at lege, så klik på billedet eller linket herover, så kommer du videre til bloggen, hvor
du kan læse mere om konceptet, og om hvordan du melder dig til..

Vi er allerede nogle stykker som leger, men der er helt sikkert plads til flere.. :-)

16 kommentarer:

  1. Min phone er usmart, så jeg forestrækker SMS lige som Don Corydone. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. det kunne ellers være sjovt Eric, og Don Corydone må da også være med. :-)

      Slet
  2. Er det i orden, at jeg springer over?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hopper du med hvis jeg siger nej.. :-)
      Ja selvfølgelig er det OK.

      Slet
  3. Jeg vil bestemt overveje at være med. Det ser sjovt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle du gøre Hanne.. Det er er nemt og sjovt.

      Slet
  4. Det lyder sjovt, og jeg kan vældig godt lide formuleringen 'det bedste kamera er det, du altid har med dig' :-)
    Klem og god søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret vild med den sætning, det er jo så sandt som det er sagt. :-)

      Slet
  5. skæg ide med en fælles blog...

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt lide den slags lege, men desværre - ingen smartphone her. En ganske almindelig "håndværkertelefon", der kan tåle at tabes på gulvet (hvad jeg gør hyppigt!). Men jeg har det på samme måde; tager tit billeder med telefonen, fordi jeg ikke altid orker at slæbe rundt på mit store kamera... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig så nemt at tage billeder med mobilen, og den har vi jo næsten altid med os.. :-)

      Slet
  7. Har også kun en gammeldaws telefon så alene af den grund (kunne finde mange mange andre) springer jeg over ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt ok Annette.. du får lov at springe.. ;-)

      Slet
  8. Har stadig kun en usmartphone, der vist ikke kan dette her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du melder dig bare til når du skifter usmartphonen ud med en smartphone.

      Slet