20. oktober 2010

Kattejammerrock..

…eller katteslagsmål…IMG_9097Bumle er tjekket og mangler ikke hårtotter, hun har ingen rifter og sår, farven passer heller ikke. Jeg tror ski møgkatten har fået smæk for en gang skyld :-) Nu SKAL der sættes en ny kattelem i, en hvor vi kan åbne, så Bumle kan komme ud, men hvor der er lukket for indgang. Så må Bumle blive ude sammen med møgkatten, til vi kommer hjem og lukker hende ind.

Det bliver et vilkår i løbet af nogle få dage, jeg gider ikke det her cirkus længere.

8 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, er da også synd for Bumle at hun skal sidde vagt så den anden kat ikke kommer ind....

    SvarSlet
  2. Annemarie.. Bumle sidder sørme ikke og passer på, hun snorksover fra det hele, hun må ha' overrasket møgkatten.. :-) Det meste af det mad vi hælder op til Bumle kommer aldrig i hendes mave, og det er jeg blevet lidt træt af at bruge penge på..

    SvarSlet
  3. Det er fanme godt gået af Bumle hvis hun for een gangs skyld har slået fra sig. Så kan den lære det, uhyre-katten.....Gi' Bumle et klap fra mig :-))

    SvarSlet
  4. Annette.. hun har fået rigtig meget ros.. måske ubegrundet, men pyt.. :-)

    SvarSlet
  5. hehe:) Bumle er sjef:) Men slik er det vel å ha katt i hus. Har veldig lyst på en katt selv...men vet jeg går en periode i møte med "kaos" Katten i gardinene og Major etter...
    Ha en hårfri kattekveld, klem fra meg:)

    SvarSlet
  6. Hehe Guri, hun er en køn chef.. :-) Hun sover og forventer at vi sørger for at holde huset fri for andre katte.. hun er en lille kryster, og vi synes det er lidt synd for hende at møgkatten kommer ind og jagter hende..
    Uhhhh jeg kan lige se hvordan det ville være i begyndelsen.. med to legebørn i huset hos jer.. Vi har aldrig haft Bumle i gardinerne.. Vi har nemlig ingen.. altså gardiner.. ;-)
    Klem og en dejlig aften til dig.

    SvarSlet
  7. I kan få en kattelem, som kun Bumle kan gå ud og ind af.
    Jeg mener, det er noget med, at katten udstyres med en chipdims, som kun giver hende adgang til huset.

    Det er næsten synd, hun skal henvises til haven sammen med møgkatten, nu hvor kulden sætter ind.

    Det ser ud til at have været en drabelig kamp :)
    Jeg føler alligevel lidt med taberen.

    Det er forøvrigt nogle smukke billeder, du tog forleden i Dyrehaven :)

    God aften til dig :)

    SvarSlet
  8. Det er den lem vi skal have fat i igen.. (havde en tidligere som blev slidt op) Det med chip lyder smart, det vil jeg da lige undersøge.. du har ret, det er lidt synd hun skal være ude, men hun går næsten ikke ud mere og slet ikke når det er dårligt vejr.. hun er en gammel kat - jeg har også lidt ondt af møgkatten, vi kan bare ikke have dem sammen, det er kamp og balade hele tiden.
    God aften og klem til dig. :-)

    SvarSlet