23. august 2010

Velkommen her…

…sagde vores skov på smukkeste vis , her i morges.. solen skinner, det er varmt og dejligt. Jeg ligger på knæ for at prøve at fange det perfekte billede af en næsten håndtam grønirisk unge.. grøniriskIMG_7137-1 da 3 rådyr kommer springende ned over grunden, de hopper over stengærdet og videre ud på engen.. Yeeehaaa det første billede det er lykkes mig at få af “vores egne rådyr”IMG_7133-1 Vi valgte at pakke og køre herop i går aftes, så vi kunne vågne sammen med skoven. Vi var ventet og savnet... af alle småfuglene, de er blevet godt og grundigt forkælet i sidste uge,  hvor Annette har huseret her i skoven. I morges var der en sværm af fugle omkring de tomme foder pladser.. ;-) Vi har fyldt op og alle er glade.IMG_7143Mogenkaffen er god her på terrassen, i selskab med fugle, dyr og natur.
Ferien er begyndt og vi er klar til knap 2 ugers oplevlser her og der.

11 kommentarer:

  1. Herlige billeder :-)
    Det ligner snart Madame's Zoologiske Have ;-)
    Fortsat god ferie!!

    SvarSlet
  2. Sier som Per, herlige bilder:)
    Det er vel deilig å sitte der med morgenkaffen og høre på fuglene som kvitrer....håper dere får solfyllte dager i skogen:)
    Nyt dagene begge to, klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Åhhhh, det var godt at fuglene kunne få mere mad. De er jo blevet en smule forvænte.
    Skønt billede af rådyret :-))
    Godt at een af os har sans for at fange det med kameraet. Godt gået fru S...
    Jeg er hos Bumle og hun snuser rundt i min dyne og min taske og er vældigt fornøjet.

    Ha' nogle skønne dage :-))

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke misundelig. Overhovedet ikke. Nejda. Det ligger mig så uendelig fjernt at have den slags følelser ;-)
    Men jeg ville gerne bytte...

    Kan I have jer en fantastisk ferie deroppe. Den kan vel næppe blive andet end dejlig i de omgivelser?

    SvarSlet
  5. Det ser ut som du koser deg glugg i hjel :) Der du sitter med morgen kaffen og studerer livet rundt deg :)

    Så for et herlig liv :):)
    Klems

    SvarSlet
  6. Heldige dig også med vejret. Hvor dejligt at sidde og nyde livet sådan stille og roligt, med fugle og dyr springende rundt om en.....kan I have en rigtig god ferie, glæder mig til at høre om lidt fra her og der.....

    SvarSlet
  7. Tak Per.. :-) Det ville jeg elske, men så mange dyr som Madame har vi nu ikke endnu. :-)

    Tak Guri, det var en dejlig morgen, håber vi får flere af dem.

    Tænkte nok du ville blive glad for informationen, Annette.. :-))
    Knus til både dig og Bumle.

    Godt så Ellen.. vi kan jo bytte når I smutter til USA om ikke så længe.. ?? så har jeg en godt brugt ferie at bytte med.. :))

    @Fruen.. Det var en skøn morgen her i skoven, og ja et herligt liv.. :-))

    Du kan tro vi nyder det Annemarie, og i morgen sætter vi kursen nord over, formentlig til Uddevalla eller deroppe omkring. Jeg må op og se om du efterladt et enkelt motiv til mig.. :-))

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne billeder fra dit dejlige feriested :) Rigtig god ferie :P

    SvarSlet
  9. Jeg vil også lige ønske en rigtig god og afslappende ferie!
    Og- indsatsen med at komme ned på knæ kunne da i hver fald betale sig: MEGET flotte billeder af den grønirisk!

    SvarSlet
  10. Jeg selv har i dag haft første arbejdsdag efter en skøn ferie. Håber også du får en rigtig dejlig ferie med nogle skønne oplevelser.

    SvarSlet
  11. Skønne billeder, Inge, og det glæder mig jo, at du tænker på fuglene og fodrer dem. Ha' en rigtig dejlig ferie i dit svenske paradis.
    Varme klem til dig!

    SvarSlet