20. september 2010

Jeg ved ikke…

om der er nogen der gider se flere billeder af racerbiler, men jeg gider godt vise dem.. :-))

Here we go… – Først Jan Magnussen i fuld fart..IMG_8339den her så vi ikke på banen, den stod lidt af vejen i ryttergården IMG_8399Der skrues og skrues.. IMG_8401Starten går om lidt…IMG_8456der jages…IMG_8476dumt sted at parkere, hans løb sluttede der..IMG_8483Porcherne var ude på en meget våd bane.. og de kører noget stærkere end DTC’erneIMG_8465

En ny uge er skudt i gang, jeg skal “bare lige” gennem denne uge og næste med, så kalder Spanien, sol, varme og golf sammen med gode venner. Det er helt OK i min bog.

Ha’ en god mandag derude i virkeligheden.. :-)

10 kommentarer:

  1. Uhm, meget lækre biler :-)) Og en tur til Spanien lyder vel nok dejligt i det triste efterårsvejr!
    Ha' en rigtig godo mandag, Inge, klem!

    SvarSlet
  2. Det bliver skønt at komme ned i varmen igen..:-)
    Klem og en dejlig dag til dig Madame.

    SvarSlet
  3. Hejsa Inge! Jeg gider godt se dem ;-) for hvor er de bare prof....... Øverste er vildt flot med alle bremsesporene. Sjovt når man bliver mindet på gamle kærester og oplevelser. KNUS og en dejlig uge til dig♥

    SvarSlet
  4. Mye stilig å se Inge:) En Porche hadde jeg sagt ja takk til:)
    Spania..sol og varme...høres helt utrolig deilig ut..
    Nyt mandagen, klemmer fra meg:)

    SvarSlet
  5. Tina... Tak, ja det er de sjoveste ting der tricker ens minde-hukommelse.. Knus og en skøn uge til dig.. :-)

    Annette.. Haha.. Tak skal du have.. :-)

    Guri.. Det havde jeg nu nok også, hvis jeg havde fået buddet.. :-)
    Klem og en dejlig mandag til dig

    SvarSlet
  6. Sæ´fø´li´ vil vi da se dine billeder. Det er altid spændende at følge med i dine udflugter.

    Nu vil jeg så se frem til, at tage med sydpå og få lidt varme også ;)

    SvarSlet
  7. Tak Mutter, du skal være så hjertelig velkommen, vil tro golf kommer til at fylde en del.. ;-))

    SvarSlet
  8. Jo da, vis du bare billeder - de er sgu da seje! Og jeg har aldrig været til sådan noget bilhalløj, så det passer mig fint :-)
    En god uge til dig!

    SvarSlet
  9. Tak Berliner.. :-)) Det skulle du prøve engang, der er masser af fede detaljer at fange, hvis man kiggger efter dem.. :-)
    Og en god uge til dig også.

    SvarSlet